Završili smo sudjelovanje u projektu MLJET – ODISE(J)A MEDITERRANEA

S ponosom vas obaviještavamo kako je prva mobilna GIS aplikacija na kojoj je sudjelovao mladi razvojni tim udruge CROGIS ugledala svjetlo dana.
Logo aplikacije
Logo aplikacije “Lov na blago”
Riječ je o aplikaciji “Lov na blago”, izrađenoj u okviru projekta ”MLJET – ODISE(J)A MEDITERRANEA” u suradnji s udrugom DEŠA Dubrovnik i JU NP Mljet, koji je financiran sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj.
Ovim projektom cilj Javne ustanove NP Mljet je poboljšati i unaprijediti posjetiteljsku infrastrukturu te obogatiti kvalitetu i brojnost turističkih, edukativnih i rekreativnih sadržaja parka. Tako će se do konca 2019. godine izgraditi i opremiti interpretacijsko-izložbeni centar „Gustjerna“ na Velikom jezeru i višenamjenski plato „Vrbovica“, urediti Volontersko istraživački centar Kulijer s multifunkcijskom dvoranom. Osim navedenih aktivnosti, postavit će se i 3 modularna tipizirana kioska „Eko blok“, rekonstruirati morska brana, urediti šetnice i tematske staze te povećati atraktivnost ponude razvojem inovativnih programa temeljenih na prirodnoj i kulturnoj baštini.
Mobilna aplikacija je usmjerena prvenstveno prema djeci i mladima, kao i odraslim osobama, s ciljem upoznavanja temeljnih prostornih znamenitosti zaštićenog područja Nacionalnog parka Mljet.
Prostor Nacionalnog parka Mljet predstavlja jedinstveno geografsko područje koje obiluje prirodnim i kulturnim znamenitostima, a u okviru aplikacije ”Lov na blago” izdvojeno je 15 reprezentativnih prostornih znamenitosti. Aplikacija se sastoji od kartografskog prikaza zaštićenog područja na kojoj su naznačene navedene prostorne točke, a koja korisniku služi za usmjeravanje prostornog kretanja zaštićenim područjem. Obilježja svih znamenitosti detaljno su opisana u zasebnom izborniku, što predstavlja temeljno polazište za početak sudjelovanja u edukativnom kvizu. Kretanjem u prostoru i rješavanjem ponuđenih zadataka u kvizu, vezanih za prostorna obilježja, korisnik upoznaje lokalne znamenitosti. Tijekom edukativnog kviza korisnik konstantno ima uvid u broj bodova ostvarenih prema svakom pitanju, kao i sumativne vrijednosti. Po završetku igre korisnik ima mogućnost dijeljenja ostvarenog rezultata na društvenim mrežama. Završni dio aplikacije sastoji se od pripadajućih standarda i oznaka vidljivosti, koji čine obveznu komponentu svih projekata sufinanciranih od strane Europske unije.
Poveznica za preuzimanje aplikacije u Google Play Store-u:
Istražite ljepote nacionalnog parka Mljet iz vašeg doma i provjerite svoje znanje o našem najšumovitijem otoku!

 

 

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *